Translate

25 septembrie 2009

Fără nume

Fără nume

Nu vă vrem pentru că nu vă vedem,
Vă urâm pentru că nu vă vrem.
Privirea voastră însă duios şi tristă-nlăcrimată
E pentru noi de-a pururi junghiată.

Sunteţi acuzatorii noştri, ai tuturor,
Voi n-aţi văzut acest infern al florilor,
Decât unealta ucigaşă în pântecul mamei
Ce a zdrobit necruţătoare zorii zilei.

O, mamă, dragă mamă, te-am fi iubit nespus,
Noi fiii tăi ce-ai socotit că suntem în plus...

Îngeri rataţi, cu aripile frânte,
Căci albul vostru-i prefăcut în sânge.

 


(Foto: Frescă "Lăsaţi copiii să vină la Mine" de la Liceul "Ioan Petruş" din Otopeni)

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru frumoasele versuri...ale poeziei fara nume!
    Foarte frumoasa si fresca...foarte buna initiativa parintelui diacon Iliuta de a inlocui locul de fumat cu un mic colt de rugaciune!
    Imi este dor de copilasii din scoala!
    Dumnezeu sa va binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase versuri,Florina D-zeu sa-ti dea sanatate si putere in tot ceea ce faci si te-a binecuvantat cu tot ceea ce e mai frumosINTELEPCIUNEA. Am incercat si eu sa scriu in liceu si as indrazni daca se pate sa las si eu cateva versuri:Ramai ce esti ,nimic mai mult Urmeaza-ti drumul in tacere,Si daca lacrimi de durere te-or poticni nu te opriNU spune niciodata NU si nu uita ca estidoar TU

    RăspundețiȘtergere