Translate

24 ianuarie 2021

Sfanta Manastire Strambu Gaiseni, judetul Giurgiu

  Pe 24 ianuarie 2021, de Mica Unire, am fost la slujbă la o mănăstire din județul Giurgiu, monument istoric, pe nume Mănăstirea Strâmbu - Găișeni. Am revenit si pe 7 februarie 2021. Prima dată, mănăstirea a fost atestată într-un document din 3 aprilie 1526, pe vremea domnitorului Radu de la Afumați. Am fost impresionata de tot ansamblul de acolo, dar mai ales de cântarea superba de la slujba. Prima senzație a fost, când eram aproape de poarta și am auzit cantarile: "Wow, am ajuns prea târziu și este pus un CD". Spre marea mea bucurie, Sfânta Liturghie abia începuse. A fost minunată! Sincer, ma întreb de ce aceasta mănăstire este atât de puțin cunoscuta și vizitată, deși este la numai 31 de km de București! Va recomand sa ajungeti duminica. După slujba, în zona este și Palatul Potlogi, un ansamblu brâncovenesc de mare valoare. Pana ajungeți, va invit sa ascultați cel mai frumos Axion pe care l-am auzit vreodată și alte fragmente din Sfânta Liturghie. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu