Translate

18 octombrie 2011

Ce este fericirea?

Ce este fericirea? Plăcerea împlinită pe loc? Viciul urmat cu strictețe de cei slabi? Acestea sunt caricaturi ale fericirii adevărate. Ele lasa sufletul gol, neîmplinit.
Si atunci, care este fericirea adevărată? Fericirea este atunci când iti tai voia ta păcătoasă pentru a împlini porunca lui Dumnezeu, chiar dacă păcatul este la moda și nu ar fi nicio problema pentru societate sa îl înfăptuiești. Atunci cand ai voință ca sa te ferești de rău și sa faci binele, Duhul Sfânt vine in sufletul tau si te curateste pana si de gandurile rele și poftele păcătoase. Si, cu cât te rogi mai mult, cu atât inima ta devine mai curata și ești mai fericit. Pentru ca fericirea este cumularea momentelor curate din viata. A celor petrecute cu Dumnezeu, în Dumnezeu și pentru Dumnezeu. Caci Lui I Se cuvine slava și închinăciunea în veci. Amin.


Alte articole pe aceeasi tema, a fericirii: Fericirea, Toti alergam dupa fericire, Goana după fericire si Cum dobandim fericirea.

3 comentarii:

  1. Fericirea...o inteleg ca pe o stare buna , atunci cand realizez ceva sunt fericit , dar intrebarea mai buna este , ce este tristetea ? eee. aici este alta "mancare de peste " . Tristetea este cea mai proasta stare pe care o simt , chiar mai urata decat durerea, unii spun , atunci cand ii dor maseaua(ex) , sunt tristi , nu neaparat. Tristetea se caracterizeaza in mai multe feluri , ex-> singuratatea , nerealizarea unui lucru important pentru tine , etc .
    In cazul meu sunt trist cnd pierd la pariuri , cand sunt mustrat de profesor , atunci cand sunt plictisit, sunt suparat , pare absurd , dar nu . De ce spun asta? Pentru ca plictiseala este o stare de inferioritate , pentru ca esti atat de mic , incat nu ai o preocupatie .Acum sincer , ma simt mic(figurat), tot ce am de facut sunt temele , dar mi-este o lene de " ma doare " . Ca tot am zis de tristete , sa spun cate ceva despre fericire :Ma bucur ca am prietenii adevarati langa mine, sa nu existe secrete si sa fie pace. Nu imi pasa de bani, masini sau golanii. Pentru mine fericirea consta in prietenii adevarati si in parinti care ma inteleg.Mai consta in faptul ca iubesc si sunt iubit, am prieteni adevarati, care mi-au aratat ca pot sa trec peste orice , sunt sanatos si ii multumesc Lui Dumnezeu, lupt pentru a-mi indeplinii visele . Asta inseamna fericirea pentru mine . BY MIHULETZ

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce este fericirea- - Florina Drossu Blog...

    Dar pentru voi?...

    RăspundețiȘtergere