Translate

25 septembrie 2011

Femeia la 30 de ani

Doamne, doresc sa incep aceasta zi in care am implinit 30 de ani prin a-Ti multumi. Iti multumesc pentru faptul ca traiesc. Iti multumesc pentru ca nu m-ai ascultat cand Iti ceream lucruri inutile. Iti multumesc pentru perioadele grele in care ai fost alaturi de mine. Cand ma trezeam la 5 dimineata si imi era atat de greu, mi-ai aratat cele mai frumoase rasarituri de soare. Cand am fost in spital, mi-ai aratat ce frumoasa este viata si ce importanta este fiecare clipa petrecuta cu Tine si pentru Tine. Stiu ca de atatea ori iti ceream cand eram mica sa fiu mai mare, apoi, dupa 18 ani, sa se opreasca timpul in loc. Dar trecerea timpului inseamna sa inveti o multime de lucruri noi. Iti multumesc pentru oamenii cu care mi-ai dat sa ma intalnesc si imi cer iertare pentru supararile pe care le-am pricinuit, cu sau fara voia mea.


***


Nu stiu cati ani imi vei mai da, insa Te rog sa nu ma lasi si sa imi asculti doar cererile de folos. Pentru ca aproape tot ceea ce Iti cer nu imi este de folos. Dar Tu stii mai bine ce imi trebuie, asadar imi las viata in mainile Tale, Doamne! Ajuta-ne sa ajungem in Imparatia Ta pentru a fi vesnic cu Tine, Lumina cea neinserata!

6 comentarii:

  1. La multi ani cu sanatate si fericire!Sa-ti lumineze Bunul Dumnezeu pasii catre viata vesnica.Iti urez multe bucurii si impliniri in viata de zi cu zi si sa te bucurii de darurile primite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos si adevarat; bunul Dumnezeu sa-ti daruiasca tot ce e mai frumos pt tine...Pace si lumina pt. toti fratii nostri....

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, cu tot ce iti este de folos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Florina, ai o vârstă frumoasă și sunt sigur că bunul Dumnezeu îți va da mulți, mulți ani de acum încolo, cu sănătate, bucurii și împliniri. LA MULȚI ANI, alături de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa pretuim ceea ce Domnul ne-a dat in dar,sa multumim in fiecare zi cand ne trezim pentru simplul fapt ca vedem din nou lumina zilei,sa multumim si seara pentru ziua pe care ne-a daruit-o,cu bune sau rele,sa ne rugam Lui sa ne dea puterea de a putea invinge toate greutatile pe care le vom intalnii in aceasta viata trecatoare si mai important,sa nu uitam cui datoram toate acestea.....O viata fericita si plina de bucurii sa-ti daruiasca Domnul...La Multi Ani!!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Sunt Dinu Georgiana de la scoala 143 in clasa a IV-a B.

    RăspundețiȘtergere