Translate

04 septembrie 2009

Rugăciunea către Maica Domnului

Maica Domnului  îi ajută pe cei ce se roagă ei şi se bucură când i se cere ajutorul.  Multe şi mari minuni a făcut Maica Domnului! Câteva minuni găsiţi aici. Zice Părintele Arsenie Papacioc: "Maica Domnului se supără pe cei care nu-i cer nimic." Da, ea vrea să ne ajute, să ne mântuiască, să ne vadă fericiţi. Dacă noi nu alergăm la rugăciune către ea, e vina noastră că rămânem nefericiţi. La Dumnezeu nimic nu este cu neputinţă. Şi, tot Părintele Arsenie Papacioc spune: "cât poate Dumnezeu cu puterea, poate şi Maica Domnului cu rugăciunea." De câte ori avem ceva pe suflet, să facem Paraclisul Maicii Domnului sau vreunul din Acatiste, şi vom simţi şi vedea cum tot ce e rău se depărtează ca o negură.


*


O prietenă foarte bună mi-a povestit azi ceva foarte interesant.

“Unei doamne i-a murit unicul copil. Într-o zi, s-a întâlnit cu o femeie simplă, care avea patru copii. Femeia era în doliu pentru că îi murise unul dintre fii.

Cea căreia îi murise unicul fiu i-a zis celeilalte: “Nu ai dreptul să plângi, tu mai ai trei copii“.

La care, femeia simplă i-a răspuns foarte înţelept:

“Sigur că plâng şi mă întristez, căci eu nu sunt mamă a patru copii, ci mamă de patru ori!”

Aşa şi Maica Domnului, este mamă pentru fiecare în parte, suferă şi se bucură cu fiecare dreptmăritor.

15 comentarii:

  1. Ma alatur si eu cititorilor si va spun povestea bunicii mele. Acum are 68 de ani si anul trecut a aflat ca are o boala necrutatoare. A fost un soc pentru toata familia, doctorul a confirmat ca are cancer si trebuie operata urgent. Am aflat de Sfantul Nectarie de la un prieten care e student la teologie. Inainte de a merge bunica la operatie, m-am rugat Sfantului Nectarie si Sfantului Fanurie si Maicii Domnului in fiecare zi impreuna cu acest prieten. Operatia a decurs bine,iar doctorul a spus ca trebuie sa faca 6 sedinte de chimioterapie. Multumesc Lui ca a trecut peste toate acestea. Am promis atunci ca vom scrie povestea sa stie si altii ca e bine sa apeleze si ei .... asa ca rugati-va catre Maica Domnului, catre Sfantul Fanurie, catre Sfantul Nectarie si catre orice sfant al lui Dumnezeu.
    Multumim Sfantului Nectarie, Sfantului Fanurie si Maicutei Domnului pentru ajutor. Cred ca sfantul ar vrea ca multi oameni sa stie ca au o sansa, prin credinta si rugaciune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am aflat intamplator despre existenta sfantului Nectarie. Eram la bunicii mei si am citit intr-un ziar despre minunile savarsite de Dumnezeu la rugaciunile Sfantului Nectarie din Eghina. Am citit in diferite randuri si despre alti sfinti, dar nu prea m-am oprit asupra lor, insa asa cred ca a facut Dumnezeu ca sa-l tin minte pe acest sfant ... si pana la urma, cat m-a ajutat pe mine si pe cei din jurul meu.
    Despre Sfantul Fanurie am aflat dintr-o carticica pe care am primit-o de la un preot. Eram mic, si mama mea era internata la o clinica de cardiologie. Venind de la scoala am aflat de la o doamna ca mama va trebui sa fie operata pe cord. M-am speriat foarte tare si mergand acasa am citit acatistul acestui sfant mucenic. Mare mi-a fost bucuria cand tatal meu s-a intors si el acasa si mi-a spus ca doamna ce-mi spuse vestea despre operatia mamei ar fi inteles gresit. Sunt convins insa ca tamaduirea aceasta a fost o minune savarsita de Dumnezeu la rugaciunile Sfantului Fanurie.
    Altadata acest sfant, alaturi de Sfantul Nectarie si alaturi de Maica Domnului au fost alaturi de mine la diferite operatii pe care le-am suportat eu sau cei din jurul meu. Nasul meu era bolnav de cancer cu metastaze si in mod miraculos s-a vindecat, iar acum multumita Lui este sanatos. Alteori impreuna cu o prietena am apelat la acesti doi sfinti pentru a se ruga si ei lui Dumnezeu ca bunica fetei sa se insanatoaseasca, ea fiind bolnava tot de ingrozitoarea boala, cancerul.
    Am promis atunci amandoi ca vom spune si altora postand pe diferite site-uri intamplarile acestea pentru ca si alti oameni care au nevoie sa stie ca bine este a scapa catre Dumnezeu avand alaturi si pe acesti doi sfinti. Bunica fetei a inceput dupa un an sa sangereze din nou. Noi am gresit pentru ca nu ne-am tinut promisiunea, o facem insa acum ...
    In orice imprejurare grea si nu numai, rugati-va catre Maica Domnului, catre Sfantul Fanurie, catre Sfantul Nectarie si catre orice sfant al lui Dumnezeu. Indrazniti.

    RăspundețiȘtergere
  3. orice necaz,orice durere,orice boala,orice intristare sufleteasca s-au de care ar fi,rugati-va maicii domnului,caci e mama noastra a tuturor,si toate le poate,cititi paraclisul maicii domnului zilnic,mai ales noaptea daca puteti,si de 2,3 ori ar fi bine,dar cum se poate,cu toata nadejdea catre maica noastra cea buna a tuturor,nu va lasati doborati,ca aveam o maica care vine si ne ajuta cand o rugam,cu mila domnului si ale maicii lui rugaciuni,toate ni se implinesc,multumim celui de sus,slava TIE

    RăspundețiȘtergere
  4. Un lucru trebuie sa tinem minte, fara Dumnezeu, Maica Domnului si ceilalti sfinti nu ar mai exista viata pe acest pamant, fiecare dintre noi are aprinsa in suflet flacara credintei care aceasta niciodata nu se va stinge chiar daca ne-am dori asta din tot sufletul. Mereu cand avem un necaz, noi gasim un refugiu in rugaciune pt ca asa Ii simtim aproape de noi, simtitm ca ne ajuta, ca ne incurajeaza, ca ne face viata mai usoara si se lumineaza minte in orce necaz, ne intareste, ne face sa ne simtim mai bn. Aceste lucruri simt eu cand spun o rugaciune si cadn vreau sa ma apropii din ce in ce mai mult de ei si ii mentin mereu aproape langa mine prin credinta rugaciune si fapte bune. Maica Domnului este cea care ne caauzeste pasii care nu ajuta sa trecem cu bine peste toate, care ne face sa ne simtim bine, ne fae fericiti, impliniti, linistiti, si mai ales impacat cu noi, care ne ajuta sa trecem peste orce necaz orcat de mare ar fi el. Cat de mult am vrea sa ne refugiem sa cerem ajutorul cuiva sa ne facem asculati de cineva sa ne descarcam offurile cuiva, niciodata nu vom gasi persoana potrivita decat acceia fiind Dumnezeu Maica Domnului si Sfintii.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu, langa schit stau, aud in fiecare seara slujba, e ceva sublim!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. PARACLISUL MAICII DOMNULUI M-A AJUTAT DE FIECARE DATA. FARA DUMNEZEU SI SFANTA FECIOARA NU AM PUTEA TRAI. SA NE RUGAM LOR IN FIECARE ZI.

    RăspundețiȘtergere
  7. Este adevarat Sfantul Nectarie ,chiar te ajuta cand ai nevoie ,pe mine m-a ajutat de multe ori dar si Paraclisul Maicii Domnului,daca te rogi sincer si crezi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti o fiinta minunata DOMNUL SA TE BINECUVINTEZE Pace si mingiere de la bunul IISUS

    RăspundețiȘtergere
  9. Si tot un dar din partea PreaSfintei Nascatoare de Dumnezeu cred ca este si ceea ce acum doua Duminici, alaturi de prietena mea Afrodita Androne actrita la Teatrul National Bucuresti si avandu-l langa noi pe copilul Marius Mihai Bujoreanu la ideea lui Cristian Serban , am inregistrat un c.d. audio pentru copii cu Viata Maicii Domnului. O mica parte de inceput se poate asculta la adresa http://cristiserban.wordpress.com/2010/09/19/viata-maicii-domnului-inceputul/ . Nadajduim sa iasa ceva frumos si folositor spre Slava Lui Dumnezeu , Cinstirea Preacuratei Maicii Sale si folosul copiilor... de toate varstele:) Sper sa va placa!:)
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma alatur si eu credinciosilor si le spun ca citind in fiecare zi 2 catisme din DAVID si din paracclisul maici domnului le va ajuta din plin si vor simtii cum tot raul spre bine va merge incercati si veti vedea ...!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am citit Paraclisul Maicii Domnului anul trecut timp de cateva luni in fiecare zi, si m-am rugat sa ma ajute sa imi cumpar o casa.Ajutorul a venit spre sfarsitul anului cand am reusit sa imi cumpar casa mult visata deoarece stateam de 15 ani cu socrii mei in 2 camere avand si un copil .Cred si astazi ca fara ajutorul lui Dumnezeu si al Maicii Domnului nu as fi reusit niciodata sa ne mutam la casa noastra. Multumesc lui Dumnezeu si Maicii Domnului pt.ajutor si va indem sa va rugati din tot sufletul si sa stiti ca rugaciunile va sunt ascultate si veti primi ajutor cand nici nu mai sperati. Doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  12. BUNA ZIUA,
    AS VREA SA VA IMPARTASESC O MICA DAR FOARTE MARE POVESTE DIN VIATA MEA. AM UN BAIAT DE 21 ANI ,IL IUBESC LA NEBUNIE E VIATA MEA. CU TOATE ASTEA NU PREA NE AM INTELES,O FIRE MAI NERVOASA.....NU INTRU MAI MULT IN DETALII.AM AVUT CU EL O CEARTA MAI APRINSA IN URMA CAREIA A PLECAT DE ACASA.ERAM DISPERATA. SIMTEAM CA MA PRABUSESC.L AM MAI VAZUT DE CATEVA ORI DAR LA UN MOMENT DAT NU MAI STIAM NIMIC...TEL ORI ERA INCHIS ORI NU MAI AVEA NR ACELA DEOARECE I-AM TRIMIS DOUA MESAJE SI ASA AM DEPISTAT CA NU LE A PRIMIT. NU VA SPUN CE ERA IN SUFLETUL MEU.......NUMAI CINE ESTE MAMA STIE. NU MAI VEDEAM NICI DRUMUL PE CARE TREBUIA SA MERG....DAR STIAM CA DOAR DUMNEZEU MA POATE AJUTA . AM LUAT CALEA BISERICII. CREDETI MA CAND AM INTRAT IN BISERICA PRIMII PASI AM PRIMIT MESAJ CA FIUL MEU A DESCHIS TELEFONUL SI A PRIMIT MESAJELE MELE. AM IZBUCNIT IN LACRIMI ,AM PLANS NEINCETAT....ERA MINUNE PT MINE. APOI MA RUGAM CATRE TOTI MIJLOCITORII DOMNULUI CATRE TATAL CERESC .....INTR O ZI FIOUL MEU SA INTORS ,..LA SCURT TIMP. VREAU SA VA SPUN DOAR ATAT: NU-L UITATI PE DUMNEZEU ,RUGATIVA NEINCETATA DOMNULUI,EU AM PRIMIT O LECTIE, AM CAM UITAT SA MERG LA BISERICA ,AM PACATUIT FOARTE MULT CACI VREAU SA VA SPUN AM SI VISAT CU PACATELE MELE SI AM FOST PEDEPSITA. ORICE NECAZ SI SUPARARE AVETI RUGATIVA DOMNULUI ,MERGETI IN CASA LUI CACI NUMAI SI NUMAI EL VA POATE AJUTA. NU-L UITATI SI MULTUMITII IN FIECARE ZI PT TOT SI RUGATIVA . SLAVIT SA-I FIE NUMELE SI BINECUVANTAT IN VECI,AMIN!

    RăspundețiȘtergere
  13. acatistul si paraclistul precum si acoperamantul maicii domnului fac minuni

    RăspundețiȘtergere
  14. Doame Maicuta Domnului te rog sa ma ajuti sa-mi gasesc un loc de munca.
    Doamne Ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  15. 
    Fantasy expert, Javier J. Hernandez gives us the particular sleeper picks which could have a massive benefit down the final stretch out. While I was going through the schedule of 7 days ?33 of La Liga, the initial thought that came to my head was Im truly hungry right now… yet my second imagined, and on a more serious note, was that there seem to be quite a few also matches this week.? Typically, when I spot a number of even matches in a single week, I automatically go to sleeper function. By this I won't mean that I go to sleep, I mean that I consider there are good possibilities to try some individual players, nfl jerseys wholesale in a minimal scoring week, sportsmen that you wouldnt consistently put on your starting XI, would've a better chance to perform at the same level since higher priced players. But then again, isnt every week a great week for sleepers? While i recommended Pabn in the Sevilla derby, was not he a sleeper? When I recommended Montoya yesterday, wasnt he the sleeper? Isnt that what we actually do as experts? Going at night standard aficionado in order to find a reason why to start out a player that is certainly not known to everybody is pretty much our mission right here. Well, with this small reflection, I the choice is yours upon myself to make the best possible XI for you fellas. La Liga is already in the final stretch along with a good sleeper here can really make a difference. Goalie Casilla (Espanyol) Not Casillas (Iker), who I'd bet may start earlier this week. Kiko Casilla the Espanyol goalkeeper is a good bet this week. Although he didnt start off until December he's got managed nine clean up sheets in just Seventeen games. Meanwhile, Granada get scored only one target in their last several away matches. Support Hctor Moreno (Espanyol) -Even though he hasnt had a great period, just like Casilla, he is deserving of a clean sheet in opposition to Granada. cheap nike nfl wholesale jerseys ? Juanfran (Levante) Only one team provides scored fewer ambitions away from home than Granada as well as thats Celta de Vigo, nice thing about it for Juanfran and teammates. Casado (Rayo) -Not an undesirable bet for aids, he has four by now and he can certainly record a clean sheet towards Osasuna. Midfielders Be?at (Betis) He could be has been quiet recently but managed the assists against Deportivo early on in the season and Monday night looks promising for a high scoring result. Apo?o (Zaragoza) - This is Zaragozas previous chance to stay in the actual Primera, Apo?o should have anything or two about this, plus Mallorca averaged two objectives conceded per video game. Chori Castro (Sociedad) -Without Griezmann, Chori should start towards Valencia and this could be a great chance to prove himself a major sleeper within a high risk, high compensate situation. Rakitc (Sevilla) Valladolid have the fifth worst defence at home and Rakitic has produced six to eight goals in the last 15 matches. Strikers Sergio Garca (Espanyol) - The center and soul of Esapnyol is playing at his best along with three goals and three assists in the last six matches, numerous same should come against Granada. Rubn Castro (Betis) There should be plenty of ambitions against Deportivo for Castro and also company. Saviola nike nfl wholesale jerseys (Mlaga) Saviola has scored six of his seven goals both at home and he has also provided his two assists. He hasnt have scored since February Sixteenth, time to get back hanging around. For any direct concerns, you can always contact me about twitter?@javierjotah.

    RăspundețiȘtergere